2011. május 17., kedd

VISONTA összefog!_Harcoskáért!!!

Fogjunk össze „Harcoskáért”!
A Visonta Községi Önkormányzat a Kulturális Egyesület csoportjainak
közrem
űködésével jótékonysági rendezvényt szervez.
A visontai illet
őségű Veres Csabikának és szüleinek szeretnénk segíteni
ezzel a megmozdulással, mert „együtt könnyebb”!
A rendezvény ideje: 2011. június 02.
Helye: Visontai M
űvelődési Ház
16.00-tól borárverés - abasári és visontai borok felajánlásával
18.00-tól Gálam
űsor
Fellép
ők:
Holdfény hastánccsoport, Népdalkör, Zenebarátok és a Stylus együttes.
A rendezvényen befolyt összeg kerül
átutalásra a kisfiú gyógyíttatására és utazására.
A belép
ő-, illetve támogatójegy 1 000.- Ft-os címletekben
kapható ill. megvásárolható.

Veres Csabika koraszülött kisfiú.
2008. március 18-án született Budapesten,
az I sz. N
ői Klinikán.
„Súlyos toxémia miatt kellett el
őbb világra jönnöm,
születési súlyom 1130 gramm volt, és 37 cm hosszú voltam.
Koraszülöttségem mellett sajnos komoly probléma volt, hogy nagyfokú hiátus
herniám ill. refluxom volt, ami miatt a táplálásom megkezdése igen nehéz volt,
szinte lehetetlen, emiatt teljesen leszoktam az evésr
ől.
Anyukám otthon orrszondán keresztül etetett.
2008. május 25. óta az I sz. Gyermekklinika gondozása alatt állok,
az ottani orvosok próbálkoztak megoldani a betegségeimet.
2008. novemberében megm
űtöttek hiátusszal, ill. fundoplikáció, bélösszenövés,
vakbélkivétel stb. Sajnos szájon át még sosem ettem. Sok súlyos szepszisen
keresztülmentem, ill. betegségeken. Egyéves születésnapomra végre
hazamehettem testvéreimhez, Balázshoz (18 éves), és Szabolcshoz (7 éves),
akik eddig szinte nem is ismertek, mozgásom csak a hanyattfekvésb
ől állt,
de a macis zenél
őt imádtam az ágyam felett. A folyamatos szondatáplálás jó volt,
híztam is szép lassacskán t
őle, de azért mindig volt valami, ami miatt a kórházat
nem felejthettem el. Június közepén indulnánk Spanyolországba.
Valenciába megyünk, egy ottani komplex kórházi intézménybe.
Sajnos még nincs meg a kintléthez és a kiutazáshoz az anyagi háttér,
de hátha csoda történik!!! Ennek az okos, értelmes, szép kisfiúnak ne kelljen
bizonytalanul, diagnózis nélkül, bezárva élnie.
Megérdemli
ő is az egészséges gyermekek életét.”
B
ővebben: www.verescsabika.blogspot.com
Facebook: „Harcoska” ill. „Veres Csabika”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése