2011. május 2., hétfő

Játék Harcoskáért - ajándékkal

Mint tudjátok, játékot hirdettem annak érdekében, hogy minél több helyre eljusson Csabika híre! A játék lényege, hogy azok között, akik kiteszik a felhívást a blogjukon, horgolt hóvirágot sorsolok ki május 12-én. Ennek köszönhetően már több, mint 30 blogon olvashattok Harcoskáról. Ezúton is köszönöm Nektek, hogy ilyen sokan szántatok egy bejegyzést ennek a Kisfúnak, és azt a sok kedves szót is, amit nálam hagytatok hozzászólásként!

A legutóbbi jelentkező Osli, volt olyan kedves, hogy felajánlott minden jelentkezőnek egy 2$-os kupont. Kérlek, éljetek ezzel a lehetőséggel!

A játék részleteit ITT olvashatjátok, Osli felajánlását pedig ITT érhetitek el!
Még egyszer köszönöm az összefogást! Remélem, tudunk segíteni Csabikának!

4 megjegyzés:

  1. Szia Szilvi,
    úgy örülök a blogodnak, most akadtam csak rá, öröm látni, mekkora okosügyes nagyfiú lett Csabi! Remélem, kijöttök lassan a gödörből :(
    Dóri (egy bókays sorstárs, aki marcibabával jónéhány hetet végigbekkelt veletek még tavaly év elején)

    VálaszTörlés
  2. Szia Dora!
    Örülök ,hogy ránk találtál,igen emlékszem rátok,remélem úgy lesz,ahogy írtál!!!
    Szilvi&Csabika

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kitettem Én is a blogra, remélem tudtam segíteni!
    Minden jót, üdv: Szilágyi Tünde

    VálaszTörlés
  4. Szia Sziszi!!
    Nagyon köszönöm,remélem sokfelé eljut a hírunk,és segítség is érkezik!!!

    VálaszTörlés