2011. december 15., csütörtök

Egy elkeseredett anyuka!!!!

EGY ELKESEREDETT ANYUKA ! Mi lesz velünk????Hogyan tovább????

Csabika Veres Gyógyulásáért, 2011. november 28., 13:08
‎2011.áprilisában indítottunk egy facebook oldalt Csabikának,mivl sajnos 3 év kűzdelem alatt se lett megoldás,illetve diagnózisa betegségére,Azzal a reménnyel indítottuk,hogy hátha valakinek van valami ötlete,esetleg orvos ismerőse,stb......egyáltalán nem pénzgyüjtésre,pedig már akkor is igen csak minuszban voltunk.Jelentkezezett egy régi Abasári ismerős,Magyar Krisztina/csaló/,elkezdett hitegetni... minket spnyolorsági lehetőségekkel,Így elkezdtünk pénzt gyűjteni,stb,hogy ki tudjunk jönni,megműttetni csabót.sajnos ez a hölgy egy csaló,talán akkor kelett volna visszafordulni azonnal,de bizakotunk,ésa jó levegő sgített is sokat Csabinak,orvost is találtunk,stb,,,Bíztunk...Itt vagyunk kint 6.hónapja,6x költöztünk család darabokban,az otthoni lakást elvesztettük,a nagyfiam már a apjánál van,a középső hánykolódik,pénzünk nincs már,Csbika most nagyon rosszul van,és bánom hogy nem mentem haza,tönment az életünk,elvesztettünk szinte mindenünket,szinte senkire sem számíthatunk az én családomban biztos nem!/szégyellem is/ A párkapcsolatunknak is vége lassan,mivel a bizonytalanság,pénztelenség ,a gyermek betegsége már mindent felőröl/Csak vita,vita,vita/. Azt hittem mivel láttam ilyen segítségkérő oldalakat hátha nekünk is jó lesz ,csoda történik,/lakást kaptak,nagy összeget,,autót,stb.../Mi valahogy egy teljesen épp elméjű,aktív csak súlyos pocakbeteg kisfiúval nem kaptunk lehetőséget. Gondoltam megszüntetem ezt az oldalt is,de pár ember még legalább szóban támogat. Lassan átírhatom az oldalt egy család összeomlása mert beteg a gyermekük.És most mondja mg valaki mit tegyek,hova menjek,mert sehol nincs már hazám,otthonom.... Szabadi Szilvia

3 megjegyzés:

  1. Együtt érzek veletek, és nagyon sajnálom... :((

    VálaszTörlés
  2. Nagy-nagy ölelés, borzasztóan sajnálom :(.

    VálaszTörlés
  3. Istenem, mindig elszorul a szívem, mikor ilyesmiket olvasok, mert segíteni én sem tudok, csak jó szót adni, már a kezdetektől nyomon követem a sorsotokat Szilabi által, nagyon -nagyon sajnálom, csak kitartásttudok kívánni.

    VálaszTörlés