2011. június 14., kedd

Újabb megmozdulás a Facebookon

Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Ma létrehoztam egy eseményt a Facebookon, amelynek célja, hogy legyen Harcoskának 1000 ismerőse:

"Sokan gyűjtjük az ismerősöket itt a Facebookon! Örülünk, ha egy rég nem látott iskolatársunkra, vagy gyerekkori barátunkra akadunk rá, akiről rég nem hallottunk semmit.
Van egy súlyosan beteg kisfiú, Veres Csabika, aki azért gyűjti az ismerősöket, hogy olyan jószándékú emberekhez is eljusson a híre, akik - bármilyen formában - tudnak segíteni rajta!

Ezért kérlek Titeket, hogy "lájkoljátok" Harcoska oldalát itt: https://www.facebo...ok.com/pages/Harcoska/109503902465705?sk=info és emellett hívjátok meg az Ismerőseitek is erre az eseményre!
Jelenleg 649 ember ismeri Csabika történetét! Mire hazaér a gyógykezeléséről, szeretnénk ha elérné az ismerőseinek száma az EZRET!"

Az esemény nyilvános, bárki hívhat meg rá vendégeket, és most én pont erre szeretnélek buzdítani Titeket! Kérlek, hívjátok meg az Ismerőseiteket, így még több emberhez eljuthat Csabika híre. Harcoska üzenőfalára kitettem az esemény elérhetőségét.

Már egyszer megmutattuk milyen is az, mikor a bloggerek és bloggerinák összefognak, remélem most is számíthatok Rátok! Előre is köszönöm a segítségeteket!


1 megjegyzés:

  1. Kedves Szilvi! Ma találtam a blogotokra, szomorúan olvastam kisfiad és a ti harcotokat. Kéréseteknek megfelelően like-oltalak titeket a FB-on és a blogomba is írtam egy bejegyzést, ahol kérem olvasóim, segítsenek, ahogy tudnak. Remélem segítséghez tudtok jutni és javul Csabika állapota. Szorítok nektek!

    VálaszTörlés